Aktuality
Problém s mailem - 04.07. 2017
Řešíme problém s poštovním serverem, prosíme, sledujte tuto zprávu, budeme zde informovat o ukončení odstávky.
Omlouváme se všem.
Provoz serveru byl obnoven v 10:54 - po 4 hodinách. Příčinou výpadku byla nadměrná zátěž serveru kvůli útoku na poštovní schránky, jejichž cílem bylo odhadnutí hesla. Důsledkem byla porucha jednoho z disků a nestabilita serveru. Data jsme překopírovali na jiný pár, čímž byl problém vyřešen.
»
Provozovatel
DOBRÁ SPOLEČNOST, s.r.o. Vlkova 587/22, Praha 3 IČO: 27113132 |
 | +420.732 13 68 68 |
Měření dostupnosti
|
 |
FAQ - Fakturace
Jak probíhá fakturace?
Poté, co odešlete vaší objednávku, je tato zanesena do našeho systému a je vystavena zálohová faktura na poplatky za zaregistrování domény a za webhosting na dobu, která je uvedena u jednotlivých hostingových programů. Jakmile je zálohová faktura zaplacena, provedeme registraci domény, zřídíme webhosting se všemi službami, které jsou u zakoupeného hostingového programu k dispozici a vystavíme konečnou fakturu, která je potom ve většině případů na nulovou částku.
Zálohovou fakturu zasíláme emailem, na požádání je možno ji zaslat klasickou poštou. Konečnou fakturu potom posíláme společně se zálohovou fakturou, pokud již nebyla v papírové podobě zaslána, klasickou poštou.
Nevyhovuje mi fakturační období, které je uvedeno u hostingových programů a u domén. Je možné to změnit?
U hostingových programů jsme schopni se s vámi dohodnout na jiné periodě. Samozřejmě bohužel není například možné fakturovat webhosting v ceně 10 Kč/měsíc v měsíční periodě.
U domén je to trochu složitější. Není problém periodu plateb prodlužovat až klidně na deset let. Ale období, které uvádíme v ceníku, je nejkratší možné.
|